Marketing internetowy opiera się na kilku najważniejszych filarach – takich jak content marketing, e-mail marketing czy social media marketing. Niemniej jest to dziedzina, która podlega również zmieniającym się trendom. Wynika to z rozwoju technologii i ewolucji sposobów korzystania z Internetu. Za takimi zmianami musi nadążać każda agencja marketingowa. Jakie innowacje przewidują specjaliści z zakresu marketingu internetowego? Wyjaśniamy w naszym artykule.
Agencja marketingowa – Kraków
Agencja harbingers.io to zespół specjalistów i wykwalifikowanych ekspertów e-commerce, performance marketingu, SEO, SEM, Content Marketingu, Social Media, Kreacji czy Analityki. Jest to agencja marketingowa, która rozwija sprzedaż online dla sklepów, producentów i korporacji w Polsce i na świecie.
O jakości oferowanych usług świadczą wyniki sprzedażowe, ale także liczne nagrody i nominacje w międzynarodowych konkursach (Google Premier Partner Awards, European Search Awards, Global Content Awards, European Content Awards).
Decyzja o podjęciu współpracy z agencją marketingową to krok w dobrym kierunku. Zwłaszcza w dobie tak dynamicznie zmieniających się realiów. Zmianom podlegają dostępne narzędzia i kanały dystrybucji reklam, a także preferencje i zachowania klientów. Możesz mieć pewność, że zespół agencji marketingowej trzyma rękę na pulsie i wdraża nowoczesne rozwiązania.
Dobra agencja marketingowa zna nadchodzące trendy w
e-commerce
Agencje marketingowe pomagają swoim klientom osiągnąć sukces online. W tym celu przygotowują rzetelnie opracowane i odpowiednio wdrażane kampanie reklamowe.
Mogą one przybierać różne formy, jak: kampanie w mediach społecznościowych, opracowanie i wdrażanie strategii SEO, opracowanie koncepcji kreatywnej, stosowanie wysokiej jakości copywritingu i storytellingu, a także tworzenie kampanii reklamowych w formie materiałów video czy projektowanie graficzne.
Jak widać – zakres takich usług jest niezwykle szeroki. W zasadzie są to kompleksowe usługi, obejmujące różnorodne działania. Wszystko po to, aby strategie marketingowe pozwalały na budowanie silnych marek, zwiększanie sprzedaży i wyróżnienie się na konkurencyjnym rynku e-commerce.
Trendy w e-marketingu na 2024 rok
Wskazując nowe trendy w e-marketingu, należy zauważyć kilka kluczowych elementów:
- Wykorzystanie sztucznej inteligencji (AI) – systemy rekomendacji będą się opierać przede wszystkim na wykorzystaniu sztucznej inteligencji. Narzędzie to ma na celu dostosowanie propozycji produktów i usług do indywidualnych potrzeb klientów. Pozwoli to precyzyjnie trafiać do odpowiednich grup docelowych.
- Rozszerzona rzeczywistość (AR) – klienci będą mogli wykorzystywać nowoczesne narzędzia do interaktywnego przeglądania produktów.
- Chatboty – automatyzacja obsługi klienta będzie coraz szerzej stosowana.
- Większa dbałość o bezpieczeństwo danych.
- Rosnąca popularność technologii blockchain – ta technologia odegra znaczącą rolę w zabezpieczaniu danych i transakcji finansowych.
- Nowe narzędzia analityczne – agencja interaktywna dysponuje najnowszymi narzędziami do analizy rynku, dzięki czemu kampania reklamowa jest skuteczna.
Przewiduje się, że wzrośnie efektywność transakcji online, co skłoni klientów do zakupów internetowych. Chodzi o płynność transakcji, ale także jej bezpieczeństwo. Z kolei specjaliści będą mogli śledzić i analizować każdą transakcję, a w efekcie lepiej rozumieć potrzeby i zachowania klientów.
Jak przygotowywać kampanie reklamowe?
Skuteczna kampania reklamowa obejmuje szereg działań, takich jak: reklama w mediach społecznościowych, stworzenie responsywnej strony internetowej, opracowanie materiałów reklamowych (fotografie, grafiki, video, rolki itp.). Bardzo ważne jest efektywne pozycjonowanie stron przez wykwalifikowanych specjalistów w dziedzinie SEO i SEM.
Najlepsze rezultaty przyniesie współpraca z profesjonalną agencją marketingową, która oferuje indywidualne podejście. Tylko takie działania pozwolą dopasować strategię marketingową do potrzeb twojego biznesu. Specjaliści wezmą pod uwagę cele biznesowe, potrzeby oraz specyfikę twojej firmy. W efekcie przygotują kampanię, która będzie skuteczna pod każdym względem. Spowoduje wzrost sprzedaży i przysporzy ci nowych klientów.
materiał zewnętrzny