Niezależnie, w jakiej branży działa Twoja firma, musisz dbać o marketing i wyniki sprzedaży. Możesz oferować najlepsze produkty, czy usługi dostępne na rynku, ale jeśli nie zadbasz o sprzedaż, to nikt nie pozna Twojej firmy. Tylko jak dbać o sprzedaż, kiedy agencja marketingowa za podstawowe usługi żąda kilku tysięcy złotych miesięcznie. Ponadto nikt nie da Ci gwarancji, że nawet po zapłaceniu 30 000 złotych za 6 miesięcy prac agencji, na Twoją stronę zaczną masowo wchodzić klienci. Tak obecnie wygląda sytuacja w marketingu internetowym. Dlatego warto zmienić myślenie dotyczące reklamy firmy. Skorzystaj z promocji firmy w formie katalogu, a zauważysz 3 zalety takiego rozwiązania. Poznasz je w dzisiejszym artykule. Zapraszamy!
Katalogi są dużo tańsze niż zlecanie marketingu internetowego
Z pewnością interesowałeś się tematem marketingu, jeśli zależy Ci na wzroście sprzedaży w firmie. Więc wiesz, jak wygląda sytuacja na obecnym rynku marketingowym. Wszyscy przekonują, że marketing internetowy to jedyny właściwy sposób na dotarcie do klienta. Z takim przekonaniem zgłaszasz się do agencji marketingowej, żeby profesjonaliści pomogli Ci dotrzeć do tysięcy klientów w internecie. Dostajesz propozycję działań z wyceną.
5 000 złotych miesięcznie i umowa na rok. Sprzedawca przekonuje Cię, że po 3 miesiącach zobaczysz efekty i statystyki Twojej firmy wylecą w kosmos.
Z drugiej strony czytasz dyskusje osób korzystających z usług takich agencji i komentarze nie są obiecujące. Jedna firma zgarnęła ponad 100 000 złotych za sklep internetowy, który nie działa. Druga firma bierze kilka tysięcy złotych za ustawienie reklam, a nawet nie weszła na stronę, gdzie się te reklamy ustawia.
Katalogi są sposobem na marketing firmy, który jest bardzo tani względem korzystania z usług profesjonalistów od reklam internetowych. Promocja w formie katalogu nie ma dużego progu wejścia, który uniemożliwiałby Ci wykorzystanie katalogów w marketingu firmy. Za stosunkowo tanim katalogiem idą drogie rezultaty, które zauważysz w firmowych statystykach. Mówią to badania dużych organizacji i pewna zależność panująca w dzisiejszym świecie marketingu.
Promocja w formie katalogu jest skuteczniejsza niż reklama w internecie – Dowiedz się dlaczego
Bo wszyscy już mamy dość tych reklam w mediach społecznościowych. Kiedy ostatni raz obejrzałeś reklamę do końca albo przeczytałeś post reklamowy do ostatniej kropki? To samo z Twoimi reklamami internetowymi zrobią potencjalni klienci. Nie pomogą duże budżety, kolorowe obrazki, czy piękne teksty. Twoi klienci są przebodźcowani jak całe społeczeństwo. Dlatego sprawnie mijają kolejne reklamy, w które firmy władowały grube tysiące.
Katalog firmowy to świetna odskocznia od denerwujących reklam internetowych dla Twoich klientów. Zainwestuj w katalogi, a sam się przekonasz, że przyniosą lepsze wyniki sprzedażowe niż wszędzie polecana reklama w internecie. Są na to badania.
Katalogi firmowe a badania dużych organizacji – Sprawdź wyniki, a zmienisz zdanie o katalogach
Temat papierowych treści został już bardzo dogłębnie zbadany. Wyniki stawiają sprawę jasno. Kanadyjska poczta w swoich badaniach stwierdziła, że komunikat drukowany jest lepiej zapamiętywany przez odbiorców – aż o 75%. Agencja badawcza Millward Brown przy pomocy rezonansu magnetycznego ustaliła, że treści na papierze silniej pobudzają mózg i aktywują połączenia neuronowa odpowiadające za pamięć przestrzenną. Postaw na reklamę w formie katalogów, a klienci będą pamiętać o Twojej firmie przy potencjalnych zakupach.
Katalogi szyte i nie tylko, czyli jak wybrać rodzaje katalogów? Podsumowanie
Szablon, rodzaj katalogu, okładka, rodzaj druku. Kiedy decydujesz się na reklamę w formie katalogu, musisz wybrać szereg parametrów. Ale nie musisz robić tego sam. Z pomocą ekspertów ze strony https://www.drukomat.pl/produkty/katalogi stworzysz katalog, który wyróżni Twoją firmę na rynku i zapewni Ci wzrost sprzedaży. Kliknij i sprawdź sam!
materiał zewnętrzny