fot. Park of Poland
Palmy i tropikalny klimat… Brzmi jak raj? A może jak wymarzone miejsce pracy? Ogłaszamy Casting na Ratownika w Park of...
Opublikowany przez Park of Poland Środa, 31 lipca 2019
Cały dzień w klapkach, w otoczeniu bujnych palm, błękitnej wody i uśmiechniętych ludzi – tak wyglądać będzie zwykły dzień zwycięzcy castingu na ratownika, organizowanego przez Park of Poland. Oprócz rocznego kontraktu na najlepszą pracę pod słońcem, do wygrania jest 20 000 zł! Zgłoszenia przesyłać można do 15 sierpnia, a 25 sierpnia finaliści zawalczą o wygraną w programie „Projekt Plaża” na kanale TVN. Wszystkich miłośników wodnego szaleństwa Park of Poland wraz z Mateuszem Zielonką, zwycięzcą 6. edycji MasterChefa, zaprasza też w sierpniowe weekendy do strefy Suntago na najpiękniejszych polskich plażach.
Już pod koniec tego roku zakończy się budowa najbardziej wyczekiwanej atrakcji w Polsce – Suntago Wodny Świat, największego zadaszonego parku wodnego w Europie i pierwszego etapu kompleksu rozrywkowego Park of Poland. Atmosferę, jaka będzie panować w tym miejscu, poczuć można już w te wakacje na nadbałtyckich plażach. W ramach programu TVN „Projekt Plaża” w kolejne sierpniowe weekendy strefa Suntago z boiskiem do siatkówki plażowej, torem do skimboardu i deskami surfingowymi pojawi się w kolejnych miastach – Gdańsku (9-11.08, plaża Stogi), Łebie (16-18.08, plaża zachodnia od ul. Turystycznej) oraz we Władysławowie (23-25.08, plaża przy wejściu nr 1). Goście strefy Suntago będą mieli co tydzień okazję spotkać Mateusza Zielonkę, pasjonata surfingu znanego z programu „MasterChef”, który chętnie opowie o atrakcjach powstających w Park of Poland.
Będzie on także uczestniczył w wyborze zwycięzcy castingu do najlepszej pracy pod słońcem. Na laureata czeka roczny kontrakt dla ratownika w parku Suntago Wodny Świat oraz 20 000 zł nagrody. Zwycięzca wyłoniony zostanie podczas finałów we Władysławowie 24 i 25 sierpnia. Do zadań konkursowych należeć będą konkurencje sprawnościowe, quiz z wiedzy i umiejętności ratowniczych, a także test medialny, w którym uczestnicy będą musieli zabłysnąć przed kamerą, wykazać się świetnym kontaktem z ludźmi i kreatywnością w mediach społecznościowych. Zwycięzca, oprócz typowych zadań ratownika, będzie także występować w roli ambasadora Park of Poland oraz edukatora w tematach związanych z bezpieczeństwem w wodzie.
W finałach weźmie udział 10 osób, które wyłonione zostaną spośród zgłoszeń na casting. Można je przesyłać do 15 sierpnia za pośrednictwem strony: parkofpoland.com/najlepszapracapodsloncem. Kandydaci muszą przesłać swoje zdjęcia, uzasadnić, dlaczego to właśnie oni powinni pracować w Park of Poland, a także przedstawić swoje doświadczenie jako ratownika wodnego.
Szczegóły konkursu dostępne są w regulaminie.