Widać efekty uchwały krajobrazowej

Zgodnie z uchwałą krajobrazową, 11 maja br. mija termin dostosowania reklam na ogrodzeniach i zabytkach do nowych przepisów.

Ostatnio Ratusz podjął również dodatkowe działania i od tygodnia reklamy umieszczone niezgodne z uchwałą są sukcesywnie znakowane naklejkami: „Reklama do usunięcia”. Warto podkreślić, że uchwała nie likwiduje reklam, jedynie je porządkuje – nadal będzie można reklamować się na ogrodzeniach po spełnieniu zasad, które znajdują się na stronie krajobraz.grodzisk.pl.

Widać już pierwsze efekty tych działań w galerii. Warto dodać, że dla pierwszych 30 właścicieli nieruchomości, którzy dostosują reklamy do przepisów uchwały, zostały przygotowane sadzonki zimozielonego, pnącego bluszczu pospolitego.

 

Polub nas na Facebook
Zobacz galerię: Widać efekty uchwały krajobrazowej


To może Cię zainteresować: